Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 4.2 TDI quattro (2013.10-2018.01) 385km » RH01-2024 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 4.2 Tdi Quattro (2013.10-2018.01) 385km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2024 REINHOCH

RH01-2024 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2024
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2024
RH01-2024
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-2024

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz przodu z lewej
Długość [mm]210
Strona zabudowyz przodu z lewej
Długość [mm]210

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2024 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: CITROEN JUMPER II, JUMPY III FIAT DUCATO PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
CITROËN      3817.77
FIAT      1376346080
FIAT      77364253
PEUGEOT      1610976480
PEUGEOT      3817.77

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2024 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.