Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Iveco EUROCARGO IV 180E.28P (2013-???) 280km » RH01-2025 reinhoch
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo Iv 180e.28p (2013-???) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2025 REINHOCH

RH01-2025 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2025
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2025
RH01-2025
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-2025

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz przodu po prawej
Długość [mm]210
Strona zabudowyz przodu po prawej
Długość [mm]210

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2025 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: CITROEN JUMPER II, JUMPY III FIAT DUCATO PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
CITROËN      1610976380
CITROËN      381770
FIAT      77364009
PEUGEOT      3817.70

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2025 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.