Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH01-2060 reinhoch

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2060 REINHOCH

RH01-2060 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2060
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2060
RH01-2060
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-2060

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Wymiar gwintuM16
Gwint wewnętrzny [mm]M16X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2060 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CITROEN JUMPER I FIAT DUCATO PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2060 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego RH01-2060 producenta REINHOCH

PEUGEOT

1471655080, 4018.A3, 4018HA

FIAT

130671680, 1471655080

CITROËN

1306716080, 1471655080, 4018A3, 4018H4

numery OEM:
CITROËN      1306716080
CITROËN      1471655080
CITROËN      4018A3
CITROËN      4018H4
FIAT      130671680
FIAT      14 7165 5080
PEUGEOT      1471655080
PEUGEOT      4018.A3
PEUGEOT      4018HA
zamienniki:
43-0348
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2060 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.