Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Fiat DUCATO Platforma / podwozie (244_) 2.8 JTD 4x4 (2002.10-2006.07) 128km » RH01-3007 reinhoch
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Platforma / Podwozie (244_) 2.8 Jtd 4x4 (2002.10-2006.07) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-3007 REINHOCH

RH01-3007 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-3007
Końcówka drążka kierowniczego RH01-3007
RH01-3007
23.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-3007

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]80
Wymiar gwintuM14
Gwint zewn. [mm]LHT 14X1,5
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]80
Wymiar gwintuM14
Gwint zewn. [mm]LHT 14X1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3007 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: BMW 5 (E28), 5 (E34), 6 (E24), 7 (E32), 8 (E31) 1.8-5.6 12.77-12.99
numery OEM:
BMW      32211127918
BMW      32211130001
BMW      32211135819

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3007 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.