Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Bmw 3 (E46) 316 i (2000.04-2005.02) 105km » RH01-3057 reinhoch
wybrany samochód: 
Bmw 3 (e46) 316 I (2000.04-2005.02) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-3057 REINHOCH

RH01-3057 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-3057
Końcówka drążka kierowniczego RH01-3057
RH01-3057
59.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-3057

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]189
Wymiar gwintuM14
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]189
Wymiar gwintuM14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3057 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: BMW X5 (E70), X6 (E71, E72) 3.0-4.8 10.06-07.14
numery OEM:
BMW      3 413 476
BMW      3 418 202
BMW      32 10 3 412 798
BMW      32 10 3 444 999
BMW      32 10 6 780 984
BMW      32 10 6 793 497
BMW      32 21 6 773 739
BMW      32 30 3 418 202
BMW      32 30 3 418 204
BMW      32 41 3 413 476
BMW      3221677373
BMW      32413418202
BMW      6 773 739
BMW      6 780 984
BMW      6 793 497
MINI      32216773739

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3057 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.