Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro (1994.03-1996.03) 174km » RH01-4014 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 2.8 Quattro (1994.03-1996.03) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4014 REINHOCH

RH01-4014 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-4014
Końcówka drążka kierowniczego RH01-4014
RH01-4014
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-4014

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]193
Rozmiar klucza17
sparowany numer artykułuJTE1126

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4014 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: FORD B-MAX, ECOSPORT, FIESTA, FIESTA V, FIESTA VI, KA+ III, TOURNEO COURIER B460, TRANSIT COURIER B460, TRANSIT COURIER B460/MINIVAN 1.0-2.0 05.02-
numery OEM:
FORD      1545338
FORD      1894112
FORD      2248197
FORD      2391603
FORD      8V513C367AA
FORD      8V518C367AA
FORD      BE8Z3A130
FORD      BE8Z3A130A
FORD      J7BC3C367AA
MAZDA      8V513C367AA
MAZDA      D651-32-280
MAZDA      D653-32-280
MAZDA      D654-32-280
FORD USA      8V513C367AA
zamienniki:

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4014 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.