Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.4 16V (BM0B, CM0B) (2002.11-2008.02) 98km » RH01-4018 reinhoch
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii (bm0/1_, Cm0/1_) 1.4 16v (bm0b, Cm0b) (2002.11-2008.02) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4018 REINHOCH

RH01-4018 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-4018
Końcówka drążka kierowniczego RH01-4018
RH01-4018
29.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-4018

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]94
Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]94

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4018 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: FORD FIESTA, FIESTA V, FUSION, KA MAZDA 2 1.0-2.0 11.01-
numery OEM:
FORD      1202548
zamienniki:
43-0690
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4018 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.