Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH01-4056 reinhoch

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4056 REINHOCH

RH01-4056 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-4056
Końcówka drążka kierowniczego RH01-4056
RH01-4056
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-4056

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]94
Wymiar gwintuM14
Średnica 1 [mm]15,65
Kształtustawiony pod kątem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]119
Długość 2 [mm]23,6
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.75
Długość opakowania [cm]20
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4056 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: FORD B-MAX, ECOSPORT, FIESTA VI, FIESTA VII 1.0-2.0 06.08-

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4056 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego RH01-4056 producenta REINHOCH

FORD

2090579, KTH1BC3C367AA

numery OEM:
FORD      2090579
FORD      KTH1BC3C367AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4056 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.