Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.8 FSI quattro (2011.05-2015.04) 204km » RH01-5012 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 2.8 Fsi Quattro (2011.05-2015.04) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-5012 REINHOCH

RH01-5012 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-5012
Końcówka drążka kierowniczego RH01-5012
RH01-5012
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-5012

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]220
Wymiar gwintuM14x1.5
Rozmiar klucza19
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]220
Wymiar gwintuM14x1.5
Rozmiar klucza19

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5012 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: MG MG ZT, MG ZT- T ROVER 75, 75 I 1.8-4.6 02.99-10.05
numery OEM:
ROVER      GSJ877
ROVER      QJB100190

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5012 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.