Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 2.3 VR5 Syncro/4motion (1997.10-2000.11) 150km » RH01-5022 reinhoch
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 Variant (3b5) 2.3 Vr5 Syncro/4motion (1997.10-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-5022 REINHOCH

RH01-5022 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-5022
Końcówka drążka kierowniczego RH01-5022
RH01-5022
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-5022

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz lewej
Wymiar gwintu11/16
Wymiar gwintu16
Gwint zewn. [mm]11/16"X16
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Strona zabudowyz lewej
Wymiar gwintu11/16
Wymiar gwintu16
Gwint zewn. [mm]11/16"X16
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5022 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: LAND ROVER 110/127, 90 I, DEFENDER, DISCOVERY I, RANGE ROVER I 2.0-4.3 07.70-02.16
numery OEM:
ROVER      NRC4745
ROVER      RTC5870
zamienniki:
43-0070
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5022 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.