Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi Q7 (4MB, 4MG, 4MQ) SQ7 quattro (2020.02-???) 507km » RH01-5026 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4mb, 4mg, 4mq) Sq7 Quattro (2020.02-???) 507km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-5026 REINHOCH

RH01-5026 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-5026
Końcówka drążka kierowniczego RH01-5026
RH01-5026
31.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-5026

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintuM14x1.5
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintuM14x1.5
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5026 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: OPEL FRONTERA B 2.2/2.2D/3.2 09.98-07.04
numery OEM:
OPEL      900907
VAUXHALL      97184821

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5026 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.