Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH02-2004 reinhoch

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2004 REINHOCH

RH02-2004 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2004
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2004
RH02-2004
34.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-2004

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Gwint zewn. [mm]M16X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2004 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: CITROEN JUMPER I FIAT DUCATO, FIORINO PEUGEOT BOXER 1.4-2.8D 10.93-

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2004 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Drążek kierowniczy osiowy RH02-2004 producenta REINHOCH

PEUGEOT

1471654080, 400624, 4018A4

FIAT

1471654080, 9945836

CITROËN

1471654080, 4018A4, 9945836

numery OEM:
CITROËN      1471654080
CITROËN      4018A4
CITROËN      9945836
FIAT      1471654080
FIAT      9945836
PEUGEOT      1471654080
PEUGEOT      400624
PEUGEOT      4018A4
zamienniki:
41-0610
brak
KAGER

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2004 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.