Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C8 (4A2) S6 TDI Mild Hybrid quattro (2019.03-???) 349km » RH02-2017 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) S6 Tdi Mild Hybrid Quattro (2019.03-???) 349km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2017 REINHOCH

RH02-2017 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2017
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2017
RH02-2017
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-2017

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Wymiar gwintuM16x1.5
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M16
Strona zabudowyz obu stron
Wymiar gwintuM16x1.5
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2017 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: CITROEN JUMPER II, JUMPY III FIAT DUCATO PEUGEOT BOXER SUBARU XV 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
CITROËN      4001E4
CITROËN      4001E4S1
FIAT      1369943080
FIAT      1369943080 S1
FIAT      1372870080
FIAT      1372870080 S1
PEUGEOT      1610976380

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2017 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.