Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TFSI quattro (2011.11-2018.01) 310km » RH02-2025 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 3.0 Tfsi Quattro (2011.11-2018.01) 310km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2025 REINHOCH

RH02-2025 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2025
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2025
RH02-2025
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-2025

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowywewnątrz
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowywewnątrz
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2025 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: CITROEN C8, JUMPY II, JUMPY III, SPACETOURER FIAT SCUDO PEUGEOT 807, EXPERT, EXPERT TEPEE 1.6D-3.0 06.02-
numery OEM:
CITROËN      3812F0
FIAT      3812F0
LANCIA      3812F0
PEUGEOT      1401381380
PEUGEOT      1497550080
PEUGEOT      3812F0

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2025 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.