Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel VECTRA C (Z02) 1.8 (F69) (2002.04-2008.07) 110km » RH02-2045 reinhoch
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 1.8 (f69) (2002.04-2008.07) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2045 REINHOCH

RH02-2045 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2045
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2045
RH02-2045
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-2045

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]278
Szerokość [mm]36
Wysokość [mm]36
Wymiar gwintuM14x1.5
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M14
Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]278
Szerokość [mm]36
Wysokość [mm]36
Wymiar gwintuM14x1.5
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2045 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 36/278mm) pasuje do: RENAULT 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 19 II/HATCHBACK, RAPID/MINIVAN, SUPER 5 1.0-1.9D 10.84-08.98
numery OEM:
RENAULT      7702145337

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2045 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.