Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel MERIVA B nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (S10) 1.6 CDTi (75) (2013.08-2017.01) 136km » RH02-3006 reinhoch
wybrany samochód: 
Opel Meriva B Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (s10) 1.6 Cdti (75) (2013.08-2017.01) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-3006 REINHOCH

RH02-3006 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-3006
Drążek kierowniczy osiowy RH02-3006
RH02-3006
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-3006

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Rozmiar gwintu 1M18
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Rozmiar gwintu 1M18

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-3006 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: BMW 3 (E30), 3 (E36), Z3 (E36) 1.6-3.2 06.88-06.03
numery OEM:
BMW      32111139315
BMW      32111139316

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-3006 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.