Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI (2006.06-2008.06) 163km » RH11-0022 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 2.0 Tdi (2006.06-2008.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika RH11-0022 REINHOCH

RH11-0022 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-0022
Poduszka silnika RH11-0022
RH11-0022
144.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH11-0022

producent:

REINHOCH

dla numeru OE1K0199262AT
Strona zabudowyz prawej
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
dla numeru OE1K0199262AT
Strona zabudowyz prawej
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-0022 REINHOCH

Poduszka silnika przód P, gumowo-metalowa pasuje do: AUDI A3 SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III SKODA OCTAVIA II, SUPERB II VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN, EOS 1.9D/2.0D 02.03-07.18
numery OEM:
AUDI      1K0 199 262 AT
SEAT      1K0 199 262 AT
SKODA      1K0 199 262 AT
VOLKSWAGEN      1K0 199 262 AT
VOLKSWAGEN      1K0 199 262 BB

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-0022 REINHOCH w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.