Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.4 (1986.01-1990.07) 75km » RH11-0100 reinhoch
wybrany samochód: 
Ford Escort Iv Turnier (awf, Avf) 1.4 (1986.01-1990.07) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawieszenie manualnej skrzyni biegów RH11-0100 REINHOCH

RH11-0100 Zawieszenie manualnej skrzyni biegów REINHOCH
reinhoch RH11-0100
Zawieszenie manualnej skrzyni biegów RH11-0100
RH11-0100
89.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH11-0100

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyz tyłu
Strona zabudowyz tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie manualnej skrzyni biegów RH11-0100 REINHOCH

Poduszka silnika tył L, oprawa skrzyni biegów, gumowo-metalowa pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST SKODA FABIA I, FABIA II, RAPID, ROOMSTER 1.2-2.0 07.01-
numery OEM:
SEAT      6Q0 199 851 AE
SEAT      6Q0 199 851 AJ
SKODA      6Q0 199 851 AE
SKODA      6Q0 199 851 AJ
VOLKSWAGEN      6Q0 199 851 AE
VOLKSWAGEN      6Q0 199 851 AJ

Zastosowanie Zawieszenie manualnej skrzyni biegów RH11-0100 REINHOCH w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.
 

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.