Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Ford FOCUS I Furgon/kombi (DNW) 1.8 TDDi (1999.08-2005.03) 75km » RH11-0166 reinhoch
wybrany samochód: 
Ford Focus I Furgon/kombi (dnw) 1.8 Tddi (1999.08-2005.03) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika RH11-0166 REINHOCH

RH11-0166 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-0166
Poduszka silnika RH11-0166
RH11-0166
225.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH11-0166

producent:

REINHOCH

dla numeru OE1J0 199 262 CL
Strona zabudowyz prawej
Ciężar [kg]2,140
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
dla numeru OE1J0 199 262 CL
Strona zabudowyz prawej
Ciężar [kg]2,140
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-0166 REINHOCH

Poduszka silnika przód P, góra, gumowo-metalowa pasuje do: AUDI A3, TT SEAT LEON, TOLEDO II SKODA OCTAVIA I VW BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE, PASSAT B6 1.8/2.0/3.6 12.96-01.12
numery OEM:
AUDI      1J0 199 262 BM
AUDI      1J0 199 262 CL
SEAT      1J0 199 262 CL
SKODA      1J0 199 262 CL
VOLKSWAGEN      1J0 199 262 BM
VOLKSWAGEN      1J0 199 262 CL
zamienniki:
88-459-A
brak
BOGE
V10-6084
brak
VAICO
53090
brak
BIRTH
59747037
brak
NK
53332
brak
BIRTH

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-0166 REINHOCH w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.