Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Mercedes-benz 300 Roadster (W188) 300 Sc (188.015) (1956-1958) 175km » RH11-3122 reinhoch
wybrany samochód: 
Mercedes-benz 300 Roadster (w188) 300 Sc (188.015) (1956-1958) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika RH11-3122 REINHOCH

RH11-3122 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-3122
93.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH11-3122

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz przodu po prawej
Strona zabudowyz przodu po prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-3122 REINHOCH

Poduszka silnika przód P, gumowo-metalowa pasuje do: MERCEDES VITO MIXTO (DOUBLE CABIN), VITO TOURER (W447), VITO (W447) BMW 2 (F45), 2 GRAN TOURER (F46), 2 GRAN TOURER VAN (F46) 1.2-2.2D 11.13-
numery OEM:
BMW      22 11 6 853 460
BMW      22 11 6 853 468
BMW      22 11 6 872 112
BMW      22 11 6 875 186
BMW      22 11 6 875 188
BMW      22 11 6 885 778
BMW      6 875 188
BMW      6 885 778
MINI      22 11 6 85 34 60
MINI      22 11 6 85 34 68
MINI      22 11 6 87 21 12
MINI      22 11 6 87 51 88
MINI      22 11 6 875 186
MINI      22 11 6 885 778
MINI      6 885 778
MINI      6875188
zamienniki:
V20-2522
brak
VAICO

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-3122 REINHOCH w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.