Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) (2009.10-2018.10) 163km » RH11-5005 reinhoch
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Mito (955_) 1.4 Turbo Multiair (955axs1b, 955axs11) (2009.10-2018.10) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika RH11-5005 REINHOCH

RH11-5005 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-5005
Poduszka silnika RH11-5005
RH11-5005
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH11-5005

producent:

REINHOCH

dla numeru OE684669
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOś przednia
dla numeru OE684669
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOś przednia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-5005 REINHOCH

Poduszka silnika od strony skrzyni biegów L, oprawa skrzyni biegów, gumowo-metalowa pasuje do: DAEWOO LANOS OPEL CORSA B 1.2-1.6 03.93-
numery OEM:
OPEL      684669

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-5005 REINHOCH w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.
 

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.