
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Długość [mm] | 60 |
| Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Długość [mm] | 60 |
| Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-0021 REINHOCH
| SEAT | 7M0 501 541 | |
| SEAT | 7M0501541A | |
| VOLKSWAGEN | 7396830 | |
| VOLKSWAGEN | 7M0 501 541 | |
| VOLKSWAGEN | 7M0501541A | |
| FORD USA | 7201717 | |
| FORD USA | 7396830 | |
| FORD USA | 95VW5A638CA | |
| FORD USA | 95VW5A638DA |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-0021 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.