| Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Długość [mm] | 50 |
| wymagana liczba | 2 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-0047 REINHOCH
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
4D0407181F, 4D0407181H
4D0407181F, 4D0407181H
4D0407181F, 4D0407181H
| AUDI | 4D0407181F | |
| AUDI | 4D0407181H | |
| SKODA | 4D0407181F | |
| SKODA | 4D0407181H | |
| VOLKSWAGEN | 4D0407181F | |
| VOLKSWAGEN | 4D0407181H |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-0047 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.