
| Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
| Długość [mm] | 60 |
| wymagana liczba | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 41 |
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
| Długość [mm] | 60 |
| wymagana liczba | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 41 |
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-0048 REINHOCH
| VOLKSWAGEN | 7D0 407 183 | |
| VOLKSWAGEN | 7L0 407 151 C | |
| VOLKSWAGEN | 7L0 407 151 E | |
| VOLKSWAGEN | 7L0 407 152 C | |
| VOLKSWAGEN | 7L0 407 152 E | |
| VOLKSWAGEN | 95533101711 | |
| VOLKSWAGEN | 95533101712 | |
| VOLKSWAGEN | 95533101811 | |
| VOLKSWAGEN | 95533101812 |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-0048 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.