
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Grubość [mm] | 80 |
| Długość [mm] | 80 |
| Szerokość [mm] | 75 |
| wymagana liczba | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 75 |
| Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Grubość [mm] | 80 |
| Długość [mm] | 80 |
| Szerokość [mm] | 75 |
| wymagana liczba | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 75 |
| Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-0049 REINHOCH
| AUDI | 4G0 407 183 | |
| AUDI | 4G0 407 183 A | |
| VOLKSWAGEN | 4G0 407 183 | |
| VOLKSWAGEN | 4G0 407 183 A | |
| VOLKSWAGEN | 4G0 407 183 B |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-0049 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.