
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Grubość [mm] | 51 |
| Długość [mm] | 51 |
| Szerokość [mm] | 71 |
| wymagana liczba | 2 |
| Materiał | Aluminium |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 19 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 79 |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Grubość [mm] | 51 |
| Długość [mm] | 51 |
| Szerokość [mm] | 71 |
| wymagana liczba | 2 |
| Materiał | Aluminium |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 19 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 79 |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-0050 REINHOCH
| AUDI | 3C0 199 231 F | |
| SEAT | 3C0 199 231 F | |
| VOLKSWAGEN | 3C0 199 231 F |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-0050 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.