
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-1035 REINHOCH
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
51939751part2, 51939753part2, 51939755part2, 51959820part2, 51961341part2, 51939751
| FIAT | 519 39 751 part2 | |
| FIAT | 519 39 753 part2 | |
| FIAT | 519 39 755 part2 | |
| FIAT | 519 59 820 part2 | |
| FIAT | 519 61 341 part2 | |
| FIAT | 51939751 |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-1035 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.