
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Długość [mm] | 25 |
| wymagana liczba | 2 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 36 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Długość [mm] | 25 |
| wymagana liczba | 2 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 36 |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-2061 REINHOCH
| CITROËN | 3523.49 | |
| CITROËN | 352325 | |
| CITROËN | 352327 | |
| CITROËN | 352329 | |
| CITROËN | 9023504280 | |
| CITROËN | 91515653 | |
| PEUGEOT | 3523.25 | |
| PEUGEOT | 3523.27 | |
| PEUGEOT | 3523.29 | |
| PEUGEOT | 3523.49 | |
| PEUGEOT | 9023504280 | |
| PEUGEOT | 91515653 |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-2061 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.