
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Grubość [mm] | 70,0 |
| Długość [mm] | 70 |
| Ciężar [kg] | 0,340 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 64,0 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Grubość [mm] | 70,0 |
| Długość [mm] | 70 |
| Ciężar [kg] | 0,340 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 64,0 |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-5028 REINHOCH
| OPEL | 03 52 522 SK2 | |
| OPEL | 03 52 523 SK2 | |
| OPEL | 03 52 524 SK2 | |
| OPEL | 03 52 551 | |
| OPEL | 03 52 551 SK1 | |
| OPEL | 03 52 552 | |
| OPEL | 03 52 552 SK1 | |
| OPEL | 03 52 553 | |
| OPEL | 03 52 553 SK1 | |
| OPEL | 0352522 | |
| OPEL | 0352523 | |
| OPEL | 0352524 | |
| OPEL | 3 52 522 SK2 | |
| OPEL | 3 52 523 SK2 | |
| OPEL | 3 52 524 SK2 | |
| OPEL | 3 52 551 SK1 | |
| OPEL | 3 52 552 SK1 | |
| OPEL | 3 52 553 SK1 | |
| VAUXHALL | 03 52 522 | |
| VAUXHALL | 03 52 522 SK2 | |
| VAUXHALL | 03 52 523 | |
| VAUXHALL | 03 52 523 SK2 | |
| VAUXHALL | 03 52 524 | |
| VAUXHALL | 03 52 524 SK2 | |
| VAUXHALL | 03 52 551 | |
| VAUXHALL | 03 52 551 SK1 | |
| VAUXHALL | 03 52 553 | |
| VAUXHALL | 03 52 553 SK1 | |
| VAUXHALL | 3 52 522 SK2 | |
| VAUXHALL | 3 52 523 SK2 | |
| VAUXHALL | 3 52 524 SK2 | |
| VAUXHALL | 3 52 551 SK1 | |
| VAUXHALL | 3 52 553 SK1 | |
| CHEVROLET | 94540668 | |
| CHEVROLET | 94540668 SK1 | |
| CHEVROLET | 94540669 | |
| CHEVROLET | 94540669 SK1 | |
| CHEVROLET | 95025705 | |
| CHEVROLET | 95025705 SK1 |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-5028 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.