
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| wymagana liczba | 2 |
| Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| wymagana liczba | 2 |
| Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-6014 REINHOCH
| JEEP | 52089980AD | |
| JEEP | 52089980AF | |
| JEEP | 52089980AG | |
| JEEP | 52089980AI | |
| JEEP | 52089980AI part | |
| JEEP | 52089981AD | |
| JEEP | 52089981AF | |
| JEEP | 52089981AG | |
| JEEP | 52089981AI | |
| JEEP | K52089980AD | |
| JEEP | K52089980AF | |
| JEEP | K52089980AG | |
| JEEP | K52089980AI | |
| JEEP | K52089981AD | |
| JEEP | K52089981AF | |
| JEEP | K52089981AG | |
| JEEP | K52089981AI |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-6014 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.