
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Grubość [mm] | 75,0 |
| Długość [mm] | 75 |
| Ciężar [kg] | 0,190 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 55,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 21,0 |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Grubość [mm] | 75,0 |
| Długość [mm] | 75 |
| Ciężar [kg] | 0,190 |
| Materiał | Guma / metal |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 55,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 21,0 |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza tył RH15-0008 REINHOCH
| VOLKSWAGEN | 701501131 |
Zastosowanie Silentblock wahacza tył RH15-0008 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.