
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | góra |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Długość [mm] | 54 |
| Długość [mm] | 24,93 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,05 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,25 |
| Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | góra |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Długość [mm] | 54 |
| Długość [mm] | 24,93 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,05 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,25 |
| Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza tył RH15-1007 REINHOCH
| FIAT | 51803162 | |
| OPEL | 24434894 | |
| OPEL | 423035 | |
| SAAB | 13230274 | |
| SAAB | 13320276 | |
| VAUXHALL | 13230274 | |
| VAUXHALL | 24434894 |
Zastosowanie Silentblock wahacza tył RH15-1007 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.