
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| wymagana liczba | 4 |
| Liczba na oś | 4 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 32 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| wymagana liczba | 4 |
| Liczba na oś | 4 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 32 |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza tył RH15-4011 REINHOCH
| MAZDA | BP4K-28-500C | |
| MAZDA | BP4K-28-500D | |
| MAZDA | BP4K-28-500E | |
| VOLVO | 30683067 | |
| FORD USA | 1061668 | |
| FORD USA | 1105524 | |
| FORD USA | 13000384 | |
| FORD USA | 13001121 | |
| FORD USA | 3M515K653AB | |
| FORD USA | 3M515K653AC | |
| FORD USA | 98AG5K743AE | |
| FORD USA | 98AG5K743AF | |
| FORD USA | YS41-5K743-AB |
Zastosowanie Silentblock wahacza tył RH15-4011 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.