Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Citroën CX II 25 D Turbo (1985.08-1986.12) 95km » 8200919080 renault
wybrany samochód: 
Citroën Cx Ii 25 D Turbo (1985.08-1986.12) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODPORA PÓŁOSI RENULT 8200919080 RENAULT

8200919080 PODPORA PÓŁOSI RENULT RENAULT
renault 8200919080
136.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8200919080

producent:

RENAULT

PODPORA PÓŁOSI RENULT
oś przednia, z prawej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 8200919080
Numer dostawcy: 8200919080
PODPORA PÓŁOSI RENULT
oś przednia, z prawej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 8200919080
Numer dostawcy: 8200919080

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODPORA PÓŁOSI RENULT 8200919080 RENAULT

PODPORA PËúOSI RENAULT CLIO II 1,5 DCI
numery OEM:
RENAULT      8200187335
RENAULT      8200684534
RENAULT      8200919080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PODPORA PÓŁOSI RENULT 8200919080 RENAULT w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.