
| Ciężar [kg] | 0,102 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12,2 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42,4 |
| Długość [mm] | 59,8 |
| nr EAN | 8435130351715 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 017-00528 RTS
| AUDI | 1K0505171C | |
| SEAT | 1K0505171C | |
| SKODA | 1K0505171C | |
| VOLKSWAGEN | 1K0505171AA | |
| VOLKSWAGEN | 1K0505171AB | |
| VOLKSWAGEN | 1K0505171AH | |
| VOLKSWAGEN | 1K0505171B | |
| VOLKSWAGEN | 1K0505171C | |
| VOLKSWAGEN | 1K0505171S |
Zastosowanie Tuleja wahacza 017-00528 RTS w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.