| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| Ciężar [kg] | 0,255 |
| nr EAN | 8435130349958 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 017-90183 RTS
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
352380, 352947
51885734, 55703232
55703232
55703232
55703232
| ALFA ROMEO | 55703232 | |
| CITROËN | 55703232 | |
| FIAT | 51885734 | |
| FIAT | 55703232 | |
| OPEL | 352380 | |
| OPEL | 352947 | |
| PEUGEOT | 55703232 | |
| VAUXHALL | 13260666 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 017-90183 RTS w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.