Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 92-00110 rts

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00110 RTS

92-00110 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RTS
36.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

92-00110

dostawca:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1
Długość [mm] 133
Ciężar [kg] 0,345
nr EAN 8435130307705

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00110 RTS

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00110 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

ZASTAVA

10, KORAL, YUGO TEMPO

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00110 producenta RTS

FIAT

16244900, 4311667, 4318655, HB16244900

SEAT

16244900, 4318655, HB16244900

ZASTAVA

HB16244900

numery OEM:
FIAT      16244900
FIAT      4311667
FIAT      4318655
FIAT      HB16244900
SEAT      16244900
SEAT      4318655
SEAT      HB16244900
ZASTAVA      HB16244900
AUTOBIANCHI      4318655
YUGO      4318655
zamienniki:
22333 01
brak
LEMFÖRDER
0603704
brak
OCAP
240070
brak
A.B.S.

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00110 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00110 RTS:

Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.