Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.8 quattro (1999.07-2001.05) 190km » 601-40-6670 sakura
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.8 Quattro (1999.07-2001.05) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 601-40-6670 SAKURA

601-40-6670 Klocki hamulcowe - komplet SAKURA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

601-40-6670

producent:

SAKURA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Wysokość [mm]47,5
System hamulcowyAkebono
Oznaczenie kontrolneECE R-90
Numer seryjnyS6016670
nr EAN5901159062145

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 601-40-6670 SAKURA

numery OEM:
HONDA      43022-S2A-E50
HONDA      43022-S6D-E50
HONDA      43022-SG0-000
HONDA      43022-SG0-G00
HONDA      43022-SG0-G01
HONDA      43022-SG0-G02
HONDA      43022-SL5-000
HONDA      43022-SZ3-E50
HONDA      43022S2A000
HONDA      43022S2AE50
HONDA      43022S6D000
HONDA      43022S6DE50
HONDA      43022SG0000
HONDA      43022SG0G00
HONDA      43022SG0G01
HONDA      43022SG0G02
HONDA      43022SG0G03
HONDA      43022SL5000
HONDA      43022SN7000
HONDA      43022SN7E50
HONDA      43022SV4E50
HONDA      43022SZ3E50
HONDA      45022SN7000
ROVER      GBP90339
ROVER      GBP90339AF
ROVER      SFP100220EVA
ACURA      43022SG0G01

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 601-40-6670 SAKURA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 601-40-6670 SAKURA:

Wiesław, Niechobrz
2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Straszęcin
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.