
| Ø koła pasowego [mm] | 56,2 |
| Ilość zębów | 19 |
| Liczba skrzydeł | 8 |
| Średnica koła łopatkowego [mm] | 63 |
| nr EAN | 8019738118378 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA1538 SALERI SIL
| AUDI | 03L121011C | |
| AUDI | 03L121011J | |
| AUDI | 03L121011JX | |
| AUDI | 03L121011P | |
| AUDI | 03L121011PX | |
| SEAT | 03L121011J | |
| SEAT | 03L121011JX | |
| SEAT | 03L121011P | |
| SEAT | 03L121011PX | |
| SKODA | 03L121011J | |
| SKODA | 03L121011JX | |
| SKODA | 03L121011P | |
| SKODA | 03L121011PX | |
| VOLKSWAGEN | 03L121011C | |
| VOLKSWAGEN | 03L121011J | |
| VOLKSWAGEN | 03L121011JX | |
| VOLKSWAGEN | 03L121011P | |
| VOLKSWAGEN | 03L121011PX |
Zastosowanie Pompa wodna PA1538 SALERI SIL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.