Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Citroën C8 Van (EA_, EB_) 3.0 (EBXFWF, EAXFWF) (2003.11-2007.10) 204km » PA513P saleri sil
wybrany samochód: 
Citroën C8 Van (ea_, Eb_) 3.0 (ebxfwf, Eaxfwf) (2003.11-2007.10) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna PA513P SALERI SIL

PA513P Pompa wodna SALERI SIL
119.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Czwartek
:1 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numer części:

PA513P

dostawca:

SALERI SIL

Status produktu: niedostępny
Rodzaj uszczelnieniaUszczelka metalowo-elastomerowa
Ilość uszczelek1
Materiał uszczelnieniablacha stalowa
nr EAN8019738669481
Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA513P SALERI SIL

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: CITROEN BX, C15, C15/MINIVAN, C25, VISA, XANTIA, ZX, FSO POLONEZ, POLONEZ II, POLONEZ III, LADA NIVA, PEUGEOT 205 I, 205 II 1.6-1.9D 10.82-12.06
numery OEM:
CITROËN      120160
CITROËN      9401201480
CITROËN      95641149
CITROËN      95643624
CITROËN      9564382
CITROËN      95643824
CITROËN      95655209
CITROËN      95655210
CITROËN      95656568
CITROËN      95656569
LADA      9401201480
PEUGEOT      120148
PEUGEOT      120151
PEUGEOT      120160
PEUGEOT      120162
ROVER      GWP337
ROVER      GWP338
ROVER      GWP344
TALBOT      120148
TALBOT      120151
TALBOT      120160
TALBOT      120162
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna PA513P SALERI SIL w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

SALERI SIL
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.