Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 TDI quattro (2000.03-2001.09) 115km » 1003570 sasic
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 1.9 Tdi Quattro (2000.03-2001.09) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, Sworzeń wahacza 1003570 SASIC

1003570 Zestaw naprawczy, Sworzeń wahacza SASIC
69.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1003570

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zestawem śrubowym
nr EAN3660872302779
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, Sworzeń wahacza 1003570 SASIC

Zestaw naprawczy wahacza przód pasuje do: CITROEN JUMPER I FIAT DUCATO PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-06.06
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw naprawczy, Sworzeń wahacza 1003570 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.