Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD (2003.01-2008.08) 115km » 1904028 sasic
wybrany samochód: 
Fiat Stilo Multi Wagon (192_) 1.9 Jtd (2003.01-2008.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 1904028 SASIC

1904028 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
sasic 1904028
Zestaw osłon, wał napędowy 1904028
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1904028

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Jednostka ilościKomplet
dla numeru OE7701209615
nr EAN3660872407573
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 1904028 SASIC

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 22/74) (dł.86) (kpl.) pasuje do: VOLVO C30, C70 I, C70 II, S40 II, V50 FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI 2.0-2.5 05.99-
numery OEM:
FORD      1444324
FORD      1501164
FORD      1501167
FORD      1552978
RENAULT      7701209615
VOLVO      30711741
VOLVO      31256011
VOLVO      31256022
VOLVO      31256350

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 1904028 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.