Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 1.8 T quattro (2003.05-2005.12) 163km » 3008077 sasic
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 Kabriolet (8h7) 1.8 T Quattro (2003.05-2005.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008077 SASIC

3008077 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SASIC
sasic 3008077
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008077
3008077
sasic 3008077 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
70.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

3008077

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyw środku
dla numeru OE381747
nr EAN3660872307781
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008077 SASIC

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 215mm) pasuje do: CITROEN SAXO, PEUGEOT 106 II 1.0-Electric 02.96-07.04
numery OEM:
CITROËN      381747
PEUGEOT      381747

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008077 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.