Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.3 E quattro (1990.12-1994.07) 133km » 7370001 sasic
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Sedan (4a2) 2.3 E Quattro (1990.12-1994.07) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 7370001 SASIC

7370001 Przekładnia kierownicza SASIC
785.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 8 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7370001

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracymanualny
dla numeru OE400135
nr EAN3660872456649
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7370001 SASIC

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (nowy) pasuje do: CITROEN C1, C1 II, PEUGEOT 107, TOYOTA AYGO, AYGO/HATCHBACK 1.0/1.2/1.4D 06.05-
numery OEM:
CITROËN      400133
CITROËN      400135
PEUGEOT      400133
PEUGEOT      400135
TOYOTA      455000H010
TOYOTA      455000H030
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7370001 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7370001 SASIC:

Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.