Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo FH12 FH 12/500 (2001-???) 500km » 7376021 sasic
wybrany samochód: 
Volvo Fh12 Fh 12/500 (2001-???) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PRZEKŁADNIA KIER. HYUNDAI GETZ 1,5 05-11 7376021 SASIC

7376021 PRZEKŁADNIA KIER. HYUNDAI GETZ 1,5 05-11 SASIC
818.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Poniedziałek
:1 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7376021

dostawca:

SASIC

dla numeru OE565001C100
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z przegubami kulowymi
dla numeru OE565001C100
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z przegubami kulowymi

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEKŁADNIA KIER. HYUNDAI GETZ 1,5 05-11 7376021 SASIC

mechaniczny (nowy z kaucją) pasuje do: HYUNDAI GETZ 1.1-1.6 09.02-12.10
numery OEM:
HYUNDAI      565001C100
HYUNDAI      565001C110
zamienniki:
51717
brak
SPIDAN

Zastosowanie PRZEKŁADNIA KIER. HYUNDAI GETZ 1,5 05-11 7376021 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o PRZEKŁADNIA KIER. HYUNDAI GETZ 1,5 05-11 7376021 SASIC:

Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.