Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat REGATA (138_) 80 Turbo Diesel 1.9 (1986.05-1989.07) 80km » 7376022 sasic
wybrany samochód: 
Fiat Regata (138_) 80 Turbo Diesel 1.9 (1986.05-1989.07) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 7376022 SASIC

7376022 Przekładnia kierownicza SASIC
sasic 7376022
Przekładnia kierownicza 7376022
789.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 97.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7376022

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracymanualny
dla numeru OE565001J500
nr EAN3660872441928
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7376022 SASIC

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (nowy) pasuje do: HYUNDAI I20 I 1.1D-1.6D 08.08-12.15
numery OEM:
HYUNDAI      565001J100
HYUNDAI      565001J500
zamienniki:
52570
brak
SPIDAN
DSR3246L
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7376022 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7376022 SASIC:

Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.