Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mitsubishi PAJERO IV Van (V9_, V8_, V8_V) 3.2 TD 4WD (V88V, V98V) (2010.01-???) 200km » 7576074 sasic
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iv Van (v9_, V8_, V8_v) 3.2 Td 4wd (v88v, V98v) (2010.01-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 7576074 SASIC

7576074 Sworzeń wahacza SASIC
65.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7576074

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyna dole
Średnica przegubu [mm]21
dla numeru OEPart/oe 2173539
parzyste numery artykułów7576073
nr EAN3660872472076
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 7576074 SASIC

Sworzeń wahacza przód P (dół przód) (średnica stożka 21mm) pasuje do: FORD C-MAX II, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, FOCUS III/KOMBI, FOCUS II/KOMBI, GRAND C-MAX 1.0-Electric 09.05-02.20
numery OEM:
FORD      1702970
FORD      1709457
FORD      1742265
FORD      1857345
FORD      1865168
FORD      1865173
FORD      1866068
FORD      2173539
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 7576074 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.