Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault MEGANE II Kombi (KM0/1_) 1.6 16V Hi-Flex (2008.02-2009.07) 105km » 7674036 sasic
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii Kombi (km0/1_) 1.6 16v Hi-flex (2008.02-2009.07) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOŃC. DR. KIER. DACIA LOGAN III, SANDERO III 1.0/1.0LPG 01.21- LE 7674036 SASIC

7674036 KOŃC. DR. KIER. DACIA LOGAN III, SANDERO III 1.0/1.0LPG 01.21-  LE SASIC
61.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:4 szt.
:9 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7674036

producent:

SASIC

dla numeru OE486401937R
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Wymiar gwintuM14x1,5
sparowany numer artykułu7674037
dla numeru OE486401937R
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Wymiar gwintuM14x1,5
sparowany numer artykułu7674037

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŃC. DR. KIER. DACIA LOGAN III, SANDERO III 1.0/1.0LPG 01.21- LE 7674036 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: DACIA JOGGER, LOGAN III, SANDERO III 1.0/1.0LPG/1.6H 01.21-
numery OEM:
DACIA      486401937R

Zastosowanie KOŃC. DR. KIER. DACIA LOGAN III, SANDERO III 1.0/1.0LPG 01.21- LE 7674036 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.