Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.3 12V (C61A) (1990.07-1992.06) 75km » 65630 sidem
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv (c6_a, C7_a) 1.3 12v (c61a) (1990.07-1992.06) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 65630 SIDEM

65630 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SIDEM
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
Wtorek:3 szt.
:3 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

65630

dostawca:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka1/5
Długość [mm]95
Wymiar gwintu11/16"x16UNFR
Wymiar stożka [mm]15
nr EAN5413978136025
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 65630 SIDEM

numery OEM:
LAND ROVER      NRC 6007
LAND ROVER      NTC 1886
LAND ROVER      RTC 1800
LAND ROVER      RTC 5869

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 65630 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 65630 SIDEM:

Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.