Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 89033 sidem

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 89033 SIDEM

89033 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SIDEM
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

89033

producent:

SIDEM

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka 1/8
Długość [mm] 72
Wymiar gwintu FM12X1,5R
Wymiar stożka [mm] 12,5
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,25R
nr EAN 5413978165681

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 89033 SIDEM

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 89033 ma zastosowanie do modeli samochodów

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 89033 producenta SIDEM

DAEWOO

93741091, KBJ029

CHEVROLET

93741091, KBJ029

numery OEM:
CHEVROLET      93741091
CHEVROLET      KBJ029
DAEWOO      93741091
DAEWOO      KBJ029

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 89033 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 89033 SIDEM:

Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.